برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ،
ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ،
سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم
خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 15,000 تومان
تابلو شنی (Sand Picture) تابلو شنی رومیزی جنس پایه از MDF تابلو
شنی شامل شنهای رنگی است که در مایع داخل قاب شناور می شوند و با هر بار
چرخش تابلو باعث بوجود آمدن اشکال و تصاویر منحصر بفرد و تکرار نشدنی می
شوند حرکت دلنشین شنها داخل مایع تابلو و همچنین تصاویر زیبای ایجاد شده، منتقل کننده حس خوشایند آرامش می باشند. جهت تماشای فیلم حرکت شنها اینجا را کلیک کنید. • چشم اندازی خارق العاده و بی نظیر با قابلیت چرخش • سایز: 37*25.5*6 • زیبا و آرامش بخش برای اعصاب • رنگ بندی قاب: قهوهای و مشکی •
Sand Picture از جدیدترین تابلوهای هنری و لوکس عرضه شده به بازار می
باشد که مهمترین ویژگی آن متحرک و غیر تکراری بودن تصاویر آن است، به گونه
ای که با هر بار چرخش 180 درجه ای آنها می توان شاهد ایجاد تصویری جدید و
جذاب بود! در هر بار گرداندن این تابلوها، تصویری جدید که از جهتی تصادفی
است و از جهت دیگر در عین تصادفی بودن زیباست، خلق می شود. گویی شعوری خالق
آن زیبایی است. هر چند سرعت و جهت گرداندن اولیه تابلو در تصویر حاصله بی
تأثیر نیست اما تأثیر خاصی هم ندارد. • تصویر قبلی نقش تعیین کننده ای در به وجود آمدن تصویر بعدی دارد. •
سرعت ریزش شن ها که با میزان هوای داخل تنظیم می شود، در صورت بستن شکل
حاصله مؤثر است گویی که سرعت، مفهومی غیر نیوتونی پیدا میکند. •
تصویر، حاصل بازی ذرات است. شبیه به آنچه ویتگنشتاین و گادامر تحت عنوان
بازی زبانی از آن یاد می کنند. نه اینکه قاعده ای ندارد بلکه قاعده، نقش
تعیین کننده ندارد. • تصویر، شیوه قرارگیری ذرات در کنار یکدیگر است و
تنها در یک پوزیشن جمعی و تناسب هر ذره در کنار سایر ذرات است که زیبایی تک
تک ذرات، معنا می یابد. • مشاهده چگونگی سرازیر شدن آرام این ذرات، در چشم و جان مینشیند و به ذهن خطور میکند. • تنوع زیاد و طیف وسیع طرح و رنگ در این محصول سبب جذب هر نوع سلیقه ای گردیده است. •
حضور مستمر در نمایشگاه های معتبر بین المللی نظیر نیویورک، آتلانتا،
فرانکفورت، توکیو، دبی، تهران، تایوان و نیز استقبال چشمگیر و فزاینده
مشتریان در بازارهایی نظیر آمریکا، آلمان، سوئیس، یونان، بلژیک، ژاپن،
تایوان و ... نشان از موفقیت این کالا در جذب مشتریان جدید خود است.